Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Det var egentlig på lørdags kveld, da var jeg 15+4, men hadde jo spist litt digg, å når jeg la meg, så la jeg meg på ryggen.. Detter er andre mann, å den ligger mye lenger ut en hun vi har fra før.. Så den forandrer hele magen min når jeg ligger på ryggen, jeg er ikke tynn/eller kraftig, bare helt normal, så ropte jeg på samboren min, å han så at den hadde deformert hele magen, å la hånden sin på magen, å merket bevegelsene.. Det øyeblikket der er så deilig, hvor han virkelig får merke det at det faktisk er et lite menneske der, det ble en fin lørdagskveld videre:)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Oj, det var tidlig. Jeg er 18+2 og har nesten ikke kjent liv selv ennå. Urettferdig!! Nei, da. :-) Artig at han også kan kjenne det så tidlig. Men er du sikker på at du ikke er lenger på vei da?
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Vi også merka det tidlig! Var til jordmor da jeg var 18+0 og da hadde vi kjent det lenge allerede, begge to + 3-åringen... Nå er jeg 21+4 og det er sprell hele tiden der inne. Det er nok en livlig krabat inni magen denne gangen ja! Utrolig deilig at det er mye sprell, da vet man at man er gravid på ordentlig og ikke bare full av luft. Er magen din stor også eller? Min er ganske stor til å bare være halvgått..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå