Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hei, Til dere som har født før, jeg venter og venter på at fødselen skal starte. Hver morgen tenker jeg, nei det skjer ikke i dag. Er det som regel natten det starter, eller kan det skje når som helst??????
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Min fødsel startet tidlig på morgenen, kl 06 gikk vannet. Så jeg vil ikke si at dette var på natten. fødselen til ei venninne av meg startet ca i 12 tiden på formiddagen, så jeg tror nok at fødselen kan starte når som helst på døgnet. Lykke til med fødselen, natt eller dag
2nj♥ Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Min fødsel startet med at slimproppen gikk i 17-tida. Kort tid etter kom riene og før 19 var vi på sykehuset. Babyen kom på natta da vel og merke.
Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 kan jo selvfølgelig skje nårsomhelst! men hos meg våknet jeg 0415 av krafitge rier.. er veldig vanlig at det starter om natten..
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Første fødsel startet om natten hos meg, andre kl åtte om morgenen. Absolutt en fordel at det starter om morgenen, da man er uthvilt og klar for innsats!! I den grad man er uthvilt de siste ukene av svangerskapet:-)
dundreihundre Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Første gangen gikk jeg hjemme med rier i over et døgn før jeg reiste til føden. Ble da skrevet inn 04.30 om natten. Andre og tredje gangen ble jeg innlagt mellom 04 og 05 om natten pga. vannavgang. Alle tre er født på formiddagen etter jeg ble lagt inn, så for meg har det vært ganske likt alle gangene! Veldig greit å komme inn på føden om natten da, slipper å snakke med naboer og kjente samtidig som man sliter med vonde rier!
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 hos meg våknet jeg kl 0930 på morgenen av at vannet gikk, ringte føden fikk beskjed om å vente noen timer for å se om riene tok seg opp, men kl 10.30 klarte jeg knapt å stå pga smertene og kl 16. 00 ble han født.Det var første fødsel. Hadde 3 cm apning da jeg kom inn og hadde hatt maserier en uke i forveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå