~Maja Mor~ Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Er det bare jeg som mener han er selv skyld i sin egen situasjon? Vet jeg ikke skal snakke med folk før jeg har tatt meg en kopp te om morgenen, for da er jeg flinkere til å se flere sider av en sak, men denne mannen er da virkelig idiot! Også ville starte en rettsak!!??? Han er jo like mye skyld i det selv, hvis han ikke vil ha barn er det da bare å bruke kondom. Det er mulig han har blitt lurt, det er mange mannfolk som blir det desverre, og det er veldig synd på far som kommer uønsket inn i dette, men også synd på barnet. Er enig i at mor bør oppgi far som ukjent i denne situasjonen. HVIS denne historien er sann, har mine tvil.... Ja ja.... så er denne uken i gang! Ha en fin dag dere :-)
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Tvilte litt på den historia jeg også,men folk gjør så mye rart i disse dager,så hvem vet?!? Også enig i at han får skylde seg selv,men jenta fortjener like mye pepper! Tydelig at dette ikke er veldig voksne folk,og synes det er tragisk at et barn må vokse opp med slike mennesker rundt seg. Ja ja,kanskje det beste er å håpe på en SA.... (har opplevd en selv,og unner ingen dette,men i enkelte tilfeller ville kanskje dette være til det beste.)
~Maja Mor~ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2006 Ja, verden er urettferdig! Her sliter vi i evigheter for et barn som er sårt ønsket, også er de sammen en gang også skal de ha et barn som ikke er ønsket! Huff...ja ja... Spennede å se om HI kommer tilbake, hvis ikke er det nok bare oppspinn! Han en fin dag elli-karamelli :-)
Naima og lille spiren Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 En liten konklusjon av den historien: Mannen var dum som ikke brukte kondom, kvinnen var totalt ubrukelig som lurte denne fyren, og jeg håper det beste for barnet uansett hva som skjer. Èn ting er hvertfall sikkert, han fyren kommer ikke til å tilfeldig sex uten kondom igjen
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 *sukk*, ja det kan du si,Maja-Mor! Håper det snart skjer noe hos oss,vi har jo holdt på en stund:-( Får satse på at det sitter en spire hos deg nå,dersom det blir slik at donoren din flytter bort. Tar vel en tid å finne ny også. Jeg tror imidlertidig på kjærligheten,så jeg tror at drømmemannen din dukker opp snart, jeg,selv om du ikke leter!:-) Ha en fin dag du også:-) Jeg blir nok luskende her inne hele dagen,er på besøk hos foreldrene mine pga jaktuka,og er ikke stort å ta seg til her! *klem*
~Maja Mor~ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2006 Hehe, det har du rett i. Kanskje det kom noe godt ut av denne håpløse situasjonen, han blir nok flinkere til å bruke kondom nå ja, synd at dette måtte til!
~Maja Mor~ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2006 Jess, får satse på at drømmemannen kommer :-) Kanskje det skjer fordi at jeg ikke leter, er det ikke sånn det ofte er da? Men toget har ikke gått enda for meg og denne donoren, men det er nok ikke håp om at han blir her :-( Ja ja :-) Klem
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 På film og i bøker er det iallfall sånn det skjer,hi-hi! Selv fant jeg min på internett,dvs. han fant meg! Skjebnen trengte bare litt hjelp:-) Satser på at dting går bra for deg,uansett om du blir gravid nå med donoren,eller hva som en måtte komme i fremtida for deg!
~Maja Mor~ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2006 Nææ! Fant dere hverandre på nettet!!?? Så spennede da. Hmmm, gøy å høre om det òg! Lykke til :-)
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #10 Skrevet 11. september 2006 Ja,litt flaut kanskje,så fortelle ikke det til så mange,hi-hi... Det ble iallfall en fin kjærlighetshistorie av det,så burde vel egentlig ikke være flau! (internett var liksom mest for raringer og utskudd før,men det er jo ikke sånn nå lengre!) Kjempefin måte å bli kjent med noen på,du ser jo hvordan vi jenter knytter bånd her på bim! :-) Sleng inn en annonse selv da vel,kanskje finnes drømmemannen din også på nett!
~Maja Mor~ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 11. september 2006 Nei, det er vel ikke flaut! Kjempe søtt syntes jeg! En anderledes historie og fortelle :-) Jag har hatt et par runder på nett og truffet noen der, MEN jeg har et problem og det er det at jeg er liksom ikke interessert i NOEN. Er ikke lesbisk, altså, men er liksom ikke så gira på å få en mann inn i huset. Men plutselig så dukker det opp en som jeg ønsker å bo med! ps sånn mellom oss to, det er en mann jeg er veldig interessert i, men han er gift! Han er interessert i meg òg, men jeg gidder ikke innvolvere meg med en gift mann! Synd, han er d e i l i g !!!! He he, sånn kan det gå :-)
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #12 Skrevet 11. september 2006 Hah! Det var det jeg trodde! Jeg VISTE at du ikke hadde gitt opp menn enda:-) Gifte menn er ikke så greit å rote seg borti,men man kan vel ikke bestemme hvem man blir interessert i. Dere har kanskje snakket litt om det,siden du vet han også er interessert? Du gjør rett i å holde deg unna,du sårer bare deg selv dersom dere innleder et forhold(og kona!) Greiere å vente til han har gått fra henne,men i de fleste tilfeller bare sier de at de skal gjøre det,men ingenting skjer(de liker å ha det både i pose og sekk!) Var i en lignende situasjon for noen år siden,men var ikke så forelska,og etterhvert som vi ble bedre kjent mista jeg helt interessen. Han ville ikke leve med henne mer,sa han,men de er fortsatt gift idag,3 år etter. Jeg bare kuttet kontakten helt da jeg bestemte meg,svarte ikke på tlf eller mld. Har fortsatt ikke snakka med han,og det er greiest. Angrer på hele greia,og vil bare glemme hele dumme mannen. Han ringte her om dagen,men svarte selvsagt ikke på tlf. Kjenner jeg blir flau og kvalm av meg selv som kunne tillate meg selv å være "den andre kvinnen." Usch,nei,ikke bland deg oppi det der!
Naima og lille spiren Skrevet 11. september 2006 #13 Skrevet 11. september 2006 Da jeg var singel holdt jeg meg laaaaangt unna gifte menn, fordi kona blir så jæ.. forbanna. Hihi! Men det er skummelt hvor mange gifte menn som faktisk er på sjekkern på byen.
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #14 Skrevet 11. september 2006 Ja,og på jobben! Har nesten inntrykk av det skjer vel så ofte i jobb-sammenheng som på byen! Huff og huff! *skamme seg*
Naima og lille spiren Skrevet 11. september 2006 #15 Skrevet 11. september 2006 Hvorfor kan ikke de ordne opp hjemme før de roter seg opp i noe nytt? Det som skjer er at kona blir bedratt og såret (gjelder også omvendt, ikke bare mannfolka som er utro), mannen blir forvirret, frustrert og må til slutt ta et valg (selv om det er moro med litt spenning i begynnelsen), og elskerinnen kan bli gravid, kreve at han skal forlate kona pga det han sier til henne, eller at hun forteller kona hva som foregår. Det kommer ikke mye godt ut av utroskap, men allikevel skjer det overalt.
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #16 Skrevet 11. september 2006 Så enig,så enig *nikker* Altfor mye sånt der ute! Har aldri vært utro selv,og kommer aldri til å synke så dypt heller! Har forøvrig truffet den rette,så er vel lett for meg å si. Ikke alle er sammen med en/ei de forguder over alt på jord. Det er mange der ute som gikk på et kompromiss,og har det "helt greit",og da kan det jo være en angrer dersom plutselig "den rette" dukker opp! Men som du sier,få unna fortida først!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #17 Skrevet 11. september 2006 Hei, Unnskyld at jeg blander meg i praten deres, men leste gjennom tråden her i dag, og også den om han tullingen som ble lurt. Du skriver at det kanskje er best at det blir en SA.....hallo........er ikke dette en litt dritt ting å skrive? Har selv opplevd det, og om denne jenta tar det så tungt som jeg gjorde så er det jo litt jævlig å gå rundt å håpe på at andre skal ha det like dritt. Nei, jeg håper barnet får et godt liv, da tydligvis med to mødre som ønsker seg det.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 11. september 2006 #18 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror faktisk at innlegget er sant, en bekjent av meg ble pappa på samme måten.. Fordi den dumme one-night-standen jugde om at hun brukte p-piller fordi hun hadde lyst på barn samme hva... Og de var kun 16-17 år den gangen... Hun var ikke lesbisk da, men ville bli alenemor. Det verste synes jeg er at barnet får en mor som er så ondskapsfull, kynisk og samvittighetsløs... Da begynner jeg å tenke på om hun i det hele tatt er skikket til å ta seg av et barn mentalt sett. Og moralsk, hvordan skal hun kunne lære barnet rett og galt og grensesetting? Vel er HI dum som har sex uten kondom og er litt selvforskyldt, men jeg må si jeg synes veldig synd på ham idet det han har blitt utsatt for må kalles veeeldig uflaks og som nesten aldri forekommer, hvem tror vel at det finnes så ondskapsfulle og uansvarlige mennesker??.. Stakkars, stakkars HI, for en tragisk situasjon han har rotet seg opp i... Får nesten håpe for hans skyld at det hele ender i en SA... Når det er sagt så blir jeg generelt sur når jeg hører sånn, jeg som strever for å bli gravid med en mann som er mer enn egnet til å bli far, og så blir idioter gravide ved ett forsøk..fy søren altså..
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #19 Skrevet 11. september 2006 Beklager at du måtte blande deg da,men dette var nå min personlige mening... Jeg ønsker selvsagt ikke dette,og dersom du hadde lest nøye gjennom linjene hadde du skjønt det! Har selv mistet. Selv om dette kvinnfolket ønsket seg et barn var det en vanvittig sleip måte å gjøre det på(selv om mannen også var skyld i det) Synes dette er et dårlig grunnlag å starte en familie på,og derfor hadde det vært best om barnet ikke ble født! Dessuten tviler jeg på at dette er et innlegg som har forankring i virkeligheten,så spiller ingen rolle hva vi svarer. Det er bare noen som vil ha de morro i en ellers så grå hverdag! Hvorfor måtte du være anonym? Du har din mening, jeg har min,ikke no galt med det!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #20 Skrevet 11. september 2006 Greit at du har din egen mening, men synes at det blir litt vel "ondskapsfullt" å ønske noen å spontanabortere. Dessuten kan noen med hånden på hjertet si at de aldri ville gjort det samme dersom barneønsket var stort nok? Jeg vet ikke. Om jeg er anonym eller ikke spiller vel ingen trille
Naima og lille spiren Skrevet 11. september 2006 #21 Skrevet 11. september 2006 Ja jeg føler meg også litt snurt nå ;( Hilsen ivrig prøver!!
wimbom Skrevet 11. september 2006 #22 Skrevet 11. september 2006 Nå tok nysgjerrigheten min overhånd, gitt!;o) Hvilket innlegg er det dere refererer til?
Naima og lille spiren Skrevet 11. september 2006 #23 Skrevet 11. september 2006 http://www.barnimagen.com/forum/thread/6273376 Dette!
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #24 Skrevet 11. september 2006 Jeg hadde ALDRI gjort noe slikt,men ser jo at verden er fulle av de som tydeligvis synes det er greit å tillate seg dette. Trist. Det finnes bedre måter å gjøre det på,f.eks slik Maja-Mor og Regnbuemor gjør det! Da går det ikke ut over noen uskyldige og alle parter er fornøyde. Jeg ønsket ikke at det skulle ende i SA,dette var en tanke jeg tenkte HI kanskje hadde,og jeg synes ikke det er så galt å si. Dette er et uplanlagt og uønsket svangerskap,og hele greia er en tragedie for det evt. kommende barnet. Men nå diskuterer vi ikke dette mer,det blir bare dårlig stemning til slutt,og det har jeg ikke lyst til.
Naima og lille spiren Skrevet 11. september 2006 #25 Skrevet 11. september 2006 Jeg tror nok ikke elli-karamelli VILLE at hun skulle få en SA, men at det kanskje var til pass for denne lesbiske dama som ikke var helt ærlig. Dette barnet ble lagd på en feig måte istedenfor å gjøre slik Regnbuemor har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå