Gå til innhold

Babycomp eller andre tester..

Anbefalte innlegg

Etter en SA nå nylig har legen tipset meg om at det kunne være greit å investere i en test som finner eggløsning. Jeg har hatt veldig uregelmessig menssykluser i et år før jeg ble gravid, og fant aldri EL ordentlig. Jeg gikk rett inn på nettet og ville bestille babycomp. Men den var jo ganske mye dyrere enn jeg hadde ventet... (Fattig student som jeg er...)

Er det noen som har vært borti eller kjenner til liknende apparater evt tester som er lette og sikre og ta for å finne ut når jeg er fruktbar? Noen anbefalinger? Gjerne til rimeligere pris...

Hva er deres erfaringer med babycomp eller andre slike?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6273812-babycomp-eller-andre-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker babycomp og har hatt god nytte av den, men ser at det hadde vært like enkelt å kjøpe et termometer og heller legge inn tempene på Fertility Friend. Investerer dere i et vip-medlemskap vil dere få omtrent samme infoen der som jeg får fra babycompen. Det viktigste er uansett tempene, på de kan du se om EL har vært, og det er egentlig det viktigste. Babycompen kan fortelle deg om sex og EL har klaffet, hvilket kjønn den tror det blir og termindato, men noe mer hjelp er det jo ikke. Du må fortsatt ha sex på rett dag liksom. :o)

Jeg har bare lånt babycompen, har egentlig Ladycomp selv og vurderte å oppgradere, men tror ikke jeg gidder. Så et digitalt termometer med to desimaler ville jeg anbefalt, selv om jeg trives godt med compene mine, nå som jeg først har dem. Men de er innmari dyre, og kanskje ikke helt verdt det.

Men ellers syns jeg temping er genialt, veldig greit å se at kroppen fungerer slik den skal og at tempen stiger når den skal. :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...