Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Lurer på om vannet har gått. Det fosser så absolutt ikke, bare sildrer litt (lurte først på om jeg tissa på meg). Tissa først på glass, for jeg skal til jordmor i dag, og urinen hadde mange trevler i seg (som jeg da lurer på om kan være fostervann). Men hva gjør jeg nå? Kjenner ikke noe mer som minner om fødsel. Skal jeg ringe føden?
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 Kan høres ut som vannet går ja, hvis det ikke slutter å renne, så er det nok det. Og da bør du ringe føden:)
Winterlady Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Ja, ring føden. Hvis hodet er festet vil det ikke fosse ut- bare sildre litt. Det kan visst likevel ta et døgn før veene kommer, men ring og hør.
Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Siden du likevel skal til jordmor kan du jo spørre henne om det er fostervann, så slipper du å ta den turen for ingenting. Det haster ikke såååå veldig hvis der er fostervann, det går tross alt 3 døgn før de må sette deg igang hvis det ikke skjer av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå