Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 Maiken er fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimsel Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Love it! Men jag är svensk och hade stavat det Majken (Maiken är den tyska stavningen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Maiken er et kjempefint navn! Et solstråle-navn! Og ikke topp 10 heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 et trøft navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbo Tarzan's mamma Skrevet 12. september 2006 #6 Del Skrevet 12. september 2006 Maiken.... Redd for at hennes kallenavn vil bli Marken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #7 Del Skrevet 12. september 2006 bikkjenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Rutletutt* Skrevet 13. september 2006 #8 Del Skrevet 13. september 2006 Det er kjempefint:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 28. september 2006 #9 Del Skrevet 28. september 2006 Synes det er flott - feminint & sterkt! har hatt det oppe til debatt to ganger for mine 2 jenter, men minn mann er irsk, og har litt vanskelig for aa uttale det riktig. Han likte det derfor ikke...det hortes rart ut naar han sa det. men det er en favoritt i min bok, og ikke saa vanlig. Ang. kallenavn - alle navn vil vel rime med et kalle navn. Det kan man ikke tenke for mye paa synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 29. september 2006 #10 Del Skrevet 29. september 2006 Kjempefint! Min lillesøster heter det, tøff og morsom ung dame! *tommelen opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå