Gå til innhold

Råd for STOPP av forkjølelse???

Anbefalte innlegg

Skrevet

tina79:)

Nei har ikke fått det hvite denne gangen...så håper jeg slepper unna med en forskjølelse bare...har bare disse blemmene påsiden av tunga..har drukket te og spist tyrkisk pepper i dag (eneste som smaker noe)...og er faktisk bedre...håper dette var en slik 24 timers ting..men tviler:) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kirsty

:) ja ...det er bare det at jg ikke liker d..hehe...smaker sååå rart..men drikker vanlig te da..og solbærtoddy!

:) Wiskey..uuusj..med cola? enda værre..hehe..men kanskje værdt å prøve......

tenker på saken:P

Skrevet

Så bra da! Det hjelper med en rolig dag på sofaen også! Håper du får litt ordentlig stell i kveld, og er frisk og rask i morgen da! Bra at vi har BIM også he he, så går dagen skikkelig fort!!!

Skrevet

Masse c-vitamin (som allerede er foreslått da...) Og kanskje en cognac eller to? :o)

Skrevet

Jepp..hehe..må vel stelle meg selv tenker jeg....kjære sambo har jo skadet skuldren..jg som steller han:) den døve leder den blinde..hihi.....

Blir vel bimming, god mat og etikk oppgaver her ikveld!

Skrevet

jepp..,hehe..men IKKE cognac..klarer ikke slikt brennevin jeg...vodka må vel være det nærmeste..eller en god likør..hihi

Skrevet

Cognac skal jo være veldig effektivt, så da vil jeg anbefale deg at du lærer deg å like det. Hehe... Likte det heller ikke før, men nå er det sååååååå godt:o)

Skrevet

uuusj...d er rett og slett for sterkt for meg....hehe...har prøvd d i mange selskaper ...d går bare ikke ned..brenner i hele munnen..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...