Gå til innhold

jeg vil ikke ha mensen den 21 sept,jeg vil at det skal være en spire i magen min nå:)

Anbefalte innlegg

hei alle sammen..

det er så utrolig lenge å vente i disse pp,og like skuffende når mensen kommer og man føler at man har kjent symtomer på graviditet..

jeg ønsker meg så utrolig et barn og håper at jeg ble gravid under denne pp..

Jeg hadde sist mensen den 24.aug og el rudt den 7-8.

så da håper jeg at jeg slipper mensen på 9 mnd...noen som er "like langt på vei som meg"? :)

klem og baby støv til alle som prøver eller er gravide:)

Fortsetter under...

Ja...jeg er i samme uke som deg, har ikm dagen etter deg :o) Håper det sitter en spire, men tror ikke det....fikk bare kost oss 3 ganger denne pp....æsj altså! Satser på ny frisk dersom det ikke sitter en spire denne pp! Stor klem til deg også ;o)

Hei du!

Vet hvordan du har det! Har prøvd lenge og jeg blir ganske motløs. Men en dag skjer det for oss også...!!!

Har IKM 27.9, så jeg må nok vente litt lengere enn deg, men håper at vi treffes inne på 1 tri om ikke så lenge :-)

Har dere prøvd lenge?

Lurer så fælt på om det kommer til å klaffe denne mnd!!!

Lykke til :-)

hei alle sammen,,,

nei jeg vi har ikke prøvd lenge,bare vår 2 pp,men jeg har ønsket meg barn i flere år og nå ville også sambo,så derfor vil man at det skal klaffe på de første pp..

vi hadde sex dagen før el,troe jeg hadde den da,så jeg håper det har svømt noen og venta på egget:)

men jeg tror ikke jeg er det:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...