Gå til innhold

SUSSA...=)

Silje & prinsen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare sende en hilsen, og høre om alt står bra til... Leste denne debatten, og må si meg enige i en del ting du srev der.. Bra at du stoler på mannen din, forsett med det, og ikke la de feige anonyme ødlegge!!!

Natta, sov godt...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) heihei..og tusen takk for det:)

Kan jo ikke gå rundt å tro d værste om alt og alle hele tiden..hadde jo blitt sprø..hihi...OG STOLER på mannen min fullt ut...elsker han over alt på jord:) Selv om han er håpløs til tider;)hihi.men det er jo mannfolk er det ikke?.....vis meg det mannfolket som er perfekt....

Sove godt til deg og takk for hilsen!

Klem

Skrevet

Helt enig!!! Kos dere masse, og håper spiren sitter for dere...

Skrevet

:) DU og! krysser alt jeg har for oss jeg....og for alle andre her inne som fortjener det...

hugs and kisses

Skrevet

Nei, nei, Sussa! Hvor mange ganger må jeg si det til dere....IKKE KRYSS BEINA! Blir ikke gravid da vettu ;-)

Skrevet

HIhi..det har du rett i;) Jeg kysser ALT bortsett fra beina da;) SKREVER STORT SOM ET ******** ;)

Skrevet

Sånn ja, må jo passe på deg hele tiden ;-)

er i ferd med å legge meg nå jeg...tror jeg da....

blir det babylagig på deg i kveld?

Skrevet

Nei...vet du hva den dustete mannen min har klart? hehe...han har kjempevondt i skuldra..og er hovna opp...tryna vist skikkelig...

Så vi blir begge hjemme i morgen...men jeg fikk negativ el test i dag så ingen fare...

vi får prøve i morgen:) Har putta ibuprofen i stakkaren nå..hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...