Gå til innhold

Min kjære hopper av i svingen..Mens jeg ønsker å bli gravid...

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva sansynligheten er for at det skal skje noe? Er ikke alltid han er like flink... hehe.. Da tenker jeg at vi begge er friske og har regelmessig sex...

Bare for å si dette; jeg lurer han ikke, det er hans valg å hoppe av, for jeg kan ikke bruke hormoner.. Og så han har valget kondom eller satse på svingen om han ikke vil bli pappa nå

Fortsetter under...

Da bør han tre på seg et kondom. Du kan jo bruke kobberspiral eller pessar da!

det er jo rimelig at en begge to er med på babylagingen, en skal ikke bli lurt inn i det....

har dere snakket om temaet da, er dere gamle? Vært sammen lenge, stabilt forhold/økonomi etc?

Sjansen er jo til stedet,dersom dere slørver. Vi hoppa av i svingen en periode da vi hadde pause i prøvinga(ble så lei av kondom),men vi var ganske påpasselige,så ingenting skjedde.

Håper dere begge er like glade og klare for det når du en gang blir gravid. Lykke til!

Vi er begge i slutten av 20 årene. Og han vet meget godt risikoen så lurt blir han ikke.. Men min lege vil ikke sette meg på noe prevensjon, hormoner tåler jeg ikke, og spiraler settes helst ikke inn før man har født, det gjør ikke min lege i allefall..

Vi har også hus og bil og er begge ferdige på skolen, han i fast jobb.. Så det er ingen krise da...

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...