Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Er det rart når initialene for navnet danner ord, eller blir forkortninger på organisasjoner? Har begynt å henge meg opp i det. Feks. DUM, FIN, SØT, KRF, RBK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har foreksempel en gynekolog som har initialene EAT. Jeg kan ikke unngå å tenke på det når jeg er på undersøkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Kjenner ei jente som har initialene BH.. Hehe, litt morro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Del Skrevet 11. september 2006 syns ikke det gjør noe så lenge det ikke er noe utrolig teit som man blir mobbet med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen i huset Skrevet 11. september 2006 #5 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg er borti initialer hver eneste dag på jobben. Noen er jo litt komiske, men jeg tror ikke det vil plage vedkommende som har dem. Det er jo ikke SÅ ofte man skriver det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg er også borti initialer daglig, og jeg synes det er viktig at man tenker over initialene til sine barn. Greit hvis det blir GUL, PER, OLE, SOL og sånne ting, men ikke hvis det blir DUM, FET, DØD, e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elly belly Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Kjenner en som har initialer KUK. Det tror jeg han har fått høre en del ganger. Kjenner også ei som har MASA. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elly belly Skrevet 13. september 2006 #8 Del Skrevet 13. september 2006 Mine initialer er for øvrig LE. Bare koselig det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #9 Del Skrevet 13. september 2006 Nå fikk jeg litt angst her: initialene til ungen min blir WOD. Betyr det noe, på engelsk kanskje? Eller blir det bare et ord som ikke betyr noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #10 Del Skrevet 14. september 2006 Tenker ikke på dette i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #11 Del Skrevet 29. september 2006 Viktig å ha tenkt igjennom dette, spesielt for de med 3 initialer eller fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå