Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, Jeg hører hjemme på bligravid og var innom og kikket litt her. Regner med at mange her har prøvd det meste, men vil likevel fortelle min historie Jeg har en graviditet bak meg, og der begynte jeg få bekkenplager allerede i uke 17-18. Når jeg var 24 uker på vei, fungerte ikke noen ting. Noe så enkelt som å gå ut med hunden var en prøvelse. Jeg kom som regel 10-15 m før jeg gikk rett i knestående. Jeg var da 100% sykmeldt og legen kunne kun hjelpe meg med krykker, paracet og henvisning til fysio. Jeg fikk kontakt med en utrolig dame som forandret hele min situasjon. Hun er utdannet jordmor i norge og har vært i Kina og utdannet seg innen akupunktur der. Jeg tror det tok ca, 5-6 beh før jeg merket noen forandring. Men da tok det fart, fikk så mye energi, bekkenplagene var nesten som bortblåst. (hun forklarte dette ved at det blir mye nerver og spenninger som "kommer i klem" når bekkenet utvider seg, og da hjalp nålane til med å omrokkere litt... Jeg fikk virkelig nyte de siste 3 mnd av mitt svangerskap med ukentlige joggeturer og mye energi! (Var såpass i form at jeg gikk 18 hull på golfbanen bare 3 dager før fødseln). Ergo. har dere ikke prøvd akupunktur, så gi det min 3 sjanser... det er det virkelig verdt!! Uansett.. lykke til alle sammen! Jeg synes virkelig synd på dere som sliter med bekkenplager, for jeg vet selv hvor j..vlig det kan være.. Mvh Marie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6272034-vil-sl%C3%A5-et-slag-for-akupunktur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå