Gå til innhold

neineineiiiii:-( nervøs jeg nå.. hjelp...


rampen_

Anbefalte innlegg

åh.. blodspor på papiret.... min STØRSTE frykt nå.... neineinei...

 

er 8+4... hva skal jeg gjøre nå? noen som kan hjelpe meg? åååååh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff.. jeg tør ikke ringe legevakta nå...:-S

 

føler liksom at jeg ikke har noen grunn til det...

 

åååhh. nå er jeg sikker på at alt har gått galt her, og jeg er iferd med å miste.. jeg er innstilt på det...:-( klarer ikke tenke positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid at legevakta har UL. Da venninna mi mista dro hun på legevakta, men der kunne de ikke hjelpe. Så hun måtte dra til Ullevål dagen etter - og da ble det påvist en MA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring legevakten og snakk med de. Forklar hvordan det ser ut og hvor mye det er. De kan vurdere om du burde komme nå, eller vente til i morgen. Kanskje er det ingenting, men bedre å være på den sikre siden.

 

Skal krysse fingrene mine for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk jenter, for at dere bryr dere.. jeg skal ringe legen i morgen... så får vi se.. huff..

 

tror ikke det blir mye søvn i dag.. nå "mista" jeg mange av symptomene mine gitt... psykisk ja.. åååååhh.....

 

så lei meg nå.. enn om jeg mister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er blodet klumpete da?er vanlig å få litt blod i løpet av de første 12 ukene...det har jeg nettopp lest..så det bør ikke være ille...håper det går bra=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig vanlig å ha litt blod på papiret når en er gravid.. men skjønner at det er skremmende.. jeg har selv aldri hatt det.. men etter å ha vært her i nærmere 16 uker så har jeg hørt om MANGE som har hatt blod på papiret men alt er bra.. Hvis jeg var deg ville jeg ringt tidlig til volvat eller annen lege i morgen å fått time til UL sammen dag.. så slipper en å gå å ikke vite om alt er bra eller ei.. for det er slitsomt å bekymre seg...

 

Håper at alt går bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør en god del. Begynte som brunlig utflod natt til i dag, men nå er det gått over til mørkt blod med klumper :-(

Har innstilt meg på at jeg mister og skal ringe gyn i morgen.

Tror ikke de hadde kalt inn til undersøkelse i kveld uansett om jeg hadde ringt legevakten...

 

Dersom du bare blør litt er det nok ikke farlig. Veldig vanlig med småblødninger, spesielt i begynnelsen av svangerskapet.

Jeg ville sett det an til i morgen.

 

Håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle sammen...:-)

 

takk for at det er så mange som bryr seg herinne:-)

 

det var kun den ene gangen og det var kanskje ikke så mye.. men jeg fikk meg en støkk gitt...

 

Ville bare si at ting går kjempefint, og at jeg sannsynligvis ikke har mistet:-) kun for det at jeg tror ikke det kom fra skjeden en gang... så...

 

 

 

heldigvis et godt innlegg:-) plutselig fikk jeg tilbake alle symptomene mine også, gitt:-) så nå sitter jeg og nyter kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...