glad_jenta Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 lurer på om jeg kan være gravid,mensen uteblir men testene er negative. hva slags symptomer har dere?? håper på mange svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie_Moon Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Ikke så mye annet enn veldig ømme bryster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har hatt mensmurringer (første uken), litt mindre nå. Sulten, men kjapt mett igjen. Humørsvingninger. Endret utflod og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_jenta Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. september 2006 Store meg og lille my: har du fått positiv på prøvene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 Har egentlig ingen symptomer. er i uke 6 har kun hatt litt mensmurringer og litt økt utflod,men det er etter pos grav.test hadde ingen symptomer før jeg testa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilje Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 Hissig.....å slitn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_jenta Skrevet 11. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 11. september 2006 *dytter* før den forsvinner fra 1. side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. september 2006 #8 Del Skrevet 11. september 2006 Dårlig kondis! Litt mer ømme pupper enn før TR og noen stikninger i magen. Nå er jeg i uke 8 og er kvalm, svimmel, hjertebank, trøttere enn trøttest og sliten! Ikke for å ta fra deg håpet, men jeg var over en uke over IKM og fikk bare negative tester. Da var det bare EL som kom litt senere enn vanlig, viste det seg. Men neste måned ble jeg gravid! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glad_jenta Skrevet 11. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 11. september 2006 jeg er 11 dager over jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå