Gå til innhold

heisann spådamer :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, kjære du!

Får inn veldig masse frem og tilbake, litt kaotiske følelser... Husker jo godt at du skulle på besøk, da;)

Før helga fikk jeg frem denne som en slags luftboble, som var helt rund, men nå er det som om bildet av helga ikke ble helt som forventet...? Håper dette er feil, da!

Har jo tenkt på deg!!

Egentlig får jeg opp en god fremtid for dere to, men her er mange hindringer også. Om dere klarer å få dette til, vil det ha stoooort potensiale, altså.

Skal krysse fingre for deg, jeg;0)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

*god klem*

nei d gjekk litt skjeisen på lørdag gitt,me va ude også traff eg någen ef isje hadde sett på 10 år å eg blei så glae når eg traff di men,då følte han her seg plutselig totalt øvesett av meg å d va jo isje vondt meint men eg må liksom få snakka me folk å eg føle at han her kreve for mye av meg..trenge ein som virkelig kan ta meg som eg e å isje prøva å forandra meg :( levde me ein sånn ein i 3 år å orke d isje igjen...vil eg treffa ein sånn person snart?? å vil han vær i fra samme plass som eg bor nå???

Annonse

Hei igjen:)

Ja, klart en ikke skal finne seg i sånne som vil forandre en, det er jo aldri riktig. Men vet du, jeg føler litt skuffelse når jeg prøver å få opp bilder av ham. Kanskje han hadde sett for seg å få "ha deg for seg selv" denne helga, og så ble det ikke heelt som han hadde tenkt seg, derav handlingsmønsteret..

Men jeg enser også at du kanskje har litt klørne ute, siden du er blitt så til de grader skuffet av din tidligere partner.. Likevel får jeg opp disse to som helt forskjellige. Enser mye mere omsorg og godhet rundt ham du traff i helga.

Men skal prøve å se litt på om det dukker opp "en helt ny en" inn i fremtiden litt senere, jeg;0)

*klem*

vett du ka,du ha heilt rett..d du sa om han nå,snakkte me han i dag å han sa at han va skoffa for han hadde håpt å få mrg for seg sjøl i helgå å må jo sei at eg forstår han godt..eg burde nok gjort d litt annerledes..han e til å me villig te å komma bort her te meg i natt itte han e ferdig på jobb for at me ska ordna opp å prøva på ny,å d blei eg kjempe glae for!! eg e utrolig glae i han ser du å vil så gjerna at d ska bli oss,ser du dette i et aent perspektiv nå å om d blir oss å at me finne ud av dette?? eg må virkelig sei at du har troffe rett på meg på alle områder egentlig :)

Så hyggelig! Ja vet du, jeg skulle ønske for deres del at dere fikk dette til å fungere... For dere ser ut til å ha veldig like verdier, og dere begge virker som snille og gode mennesker. Tror dere ville kunne få det godt sammen, jeg... ;0)

Skal krysse fingre for dere, jeg!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

*god klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...