*Lissa* Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Lurer på om noen har kjøpt lammeskinn på www.barnashage.no (ser de har høstsalg nå), og evt. hvilke erfaringer dere har med dette? Hvordan er dette sammenlignet med Nøstebarn sine? Har hørt mye bra om de, men de er dyyyre..... Noen sier det er samme produsent på lammeskinnene fra Barnas hage og Nøstebarn... - noen som vet?
*Lissa* Skrevet 12. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2006 Ingen som har noen erfaringer med lammeskinn fra Barnas hage å dele med meg?? Anyone?! *mase litt*
* nurkimagen 2006 + 2010 * Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Hei. Vi fikk lammeskinn av bestemora til nurket vårt. Det er kjøpt hos Storken. Nyyydelig, korthåret, hvitt lammeskinn som er importert fra New Zealand. Niesa mi har det fra før, og elsker det. KOster 349 el 399, og er virkelig å anbefale. Viktig at det er ekte lammeskinn, og ikke syntetisk.
emma33 Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Jeg bestilte Kaiser posen på barnashage.no igår og fikk den i posten allerede idag! Ser ut som en kjempefin pose - har ikke født enda, så den er ikke prøvet ut med barn i, men den ser virkelig fin ut. Valgte å kjøpe den fra barnashage pga pris + at jeg også har hørt at det er fra samme produsent som Nøstebarn sin, som er over 1.000,- dyrere. Det eneste som var litt synd for min del er at det stod annonse i Aftenposten i dag at Babymagasinet på Grønland i Oslo har den samme posen på salg til 1.500,- - så dersom jeg skulle valgt hadde jeg selvsagt kjøpt den der, men det ble akkurat litt for sent for min del desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå