Gå til innhold

Noen som har lagt på seg under hormonbehandlingen?

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg har est ut etter dette forsøket! Lagt på meg minst 2 kg disse ukene... Er det hormonene tror dere? Plutselig var alle buksene mine for trang i livet... valken bare veltet over linningen... uff....

Fortsetter under...

Å jaaaa... Ikke snakk! Jeg hater det!

Gikk om 3 kg. i april (men gikk ned igjen før sommeren), og gikk sikkert opp 3 kg. nå i august også, men har ikke orket å gå på vekta enda. Trener regelmessig, men er svak for mat, så jeg må ta meg sammen før nytt forsøk i november. Er 179 høy og veier vanligvis 63 kg, så jeg har ikke et vektproblem, men liker like vel ikke å legge på meg...

Synd vi som sliter med å bli gravide blir straffet med ekstra kilo!

:-)

Ååå så bra å vite at det ikke bare er meg!!

Jeg trives IKKE i denne kroppen! :-)

Fikk en sms av min niese:

"Kroppen e ikkje det den en gang var-

sjøl når eg e naken får eg lyst til å

bytte noe mer komfortabelt..."

Ha ha ha!

Ha ha ha.. Ja, det har mine også :-) Fastere og større.. men det kan jo være progestanen da som tuller med oss :-) Men jeg synes så tydelig å se at området rundt brystvortene har begynt å endre seg litt også :-) Åååå som jeg håper vi er gravid! :-)

Annonse

hei, jeg er 1.76 høy, og har ligget på rundt 63-65 kg, og da trives jeg best. I nov 2004 fikk jeg pergo, og raskt la kiloene seg. gikk opp til 70 kg, og folk sier jeg ser godt ut, da jeg startet på sprøytene har jeg gått opp 3 kg, og har aldri i mitt liv veid så mye, men regner med at de faller fort av igjen etterhvert. Det er ikke greit med disse kiloene

Ja, jeg har alltid sett slank ut også.. Jeg gjør forsåvidt det enda, da jeg legger jevnt på meg.. bortsett fra nå - rundt livet -

Som en venninne av meg sier: Du er så flott og FRODIG!

Jeg vil ikke være frodig... :-( Har drevet med styrke trening og har tung kropsbygning - men allike vel...

Jeg er 168 og har lagt på 67 - men er nå oppe i 72!!! Heldigvis synes min mann at jeg er flott allikevel :-) Bare det blir barn av det skal jeg holde ut dette og heller amme det bort etterpå :-)

Huffja - har også gått opp et par kilo! Men må vel innrømme at i tillegg til hormonene har jeg nok vært latere under forsøket - hatt mye mindre energi til å trene, gå turer osv. Det forklarer nok noe...

Men håper de forsvinner lett igjen da! Evt kan bakes inn i graviditetskiloer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...