Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Nå har vi hatt sex i kveld... Og jeg har fått innmari smerter i magen - veldig sterke strekksmerter... Noen som kjenner til noe lignende? Ingenting blod - bare VONDT! Har kjent liv mens d har vært vondt da...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Hei! Jeg har også hatt dette fikk beskjed om at det er helt ufarlig. Men det er mye muskler i sving når man har samleie og det kan gjøre at det strekker seg og trekker seg sammen som fører til smerter. Dette har blitt borte etter hvert hos meg:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Tak for svar!!! Så etter noen ganger med sex så merker du det ikke lengre...?
Mamma til 3 <3 Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Forrige svangerskap hos meg varte det helt til slutten. Så det er ingen garanti for at det gir seg etterhvert. Nå har det begynnt igjen denna gangen også(uke 25+1),så må vel bare holde ut til slutten=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå