Gå til innhold

Alkohol i prøvetiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bare ta en test på lørdag? Syns jeg har lest noe om at siden man ikke deler blodomløp den første tiden så "gjør det ikke noe" med alkohol, men jeg hadde ikke tatt sjansen...

Annonse

Det er nok ingen fare.

Det er jo sånn at denne celleklumpen får ikke næring av deg før det har gått 6-8 uker av svangeskapet, først da får den næring gjennom morkaken. Før det er det en plommesekk som den får næring av og den deler ikke blodomløp med deg. Så ta deg en fest du, håper det blir den siste på en stund ;-)

jepp, jeg ville tatt en test. og viss den er negativ, men du ikke har fått mensen, kan du jo bare drikke litt øl/vin med måte, og unngå sprit (nå veit jo ikke jeg om du drikker det ellers heller da!).

vi må jo kunne leve noenlunde normalt til vi får positiv test:)

men håper du får positiv test da!!

Jeg nyter alkohol jeg (riktignok i små mengder, jeg har aldri vært så hypp på sånne ting), men aldri mellom el og ikm. De to ukene der klarer jeg fint å avstå :o) Dessuten er dt jo en forberedelse også - først har man 9mnd hvor man ikke bør drikke, deretter opptil ett år hvor man heller ikke bør drikke dersom man ammer (vel og merke dersom man ikke pumper "ren" melk og gir i stedet). Og hvorfor må alltid alkohol forenes med morro? Kan man ikek ha det gøy uten, liksom? Ikke meninga å være petimeter, men sånn tenker i alle fall jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...