små Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Gå på helsekost og kjøp diasink...sjekk om dere trenger sink (både du og partneren din).. Sink er spesielt viktig for mannen, så vidt jeg husker det;) Er jo så lenge siden vi drev med dette.. Uansett, min kjære begynte med sink, og litt etter satt den:) (10 pp) Det er verdt et forsøk, ikke sant? Lykek til alle prøvere:) Håper på en frukbar høst til dere alle.
Serial mom Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Ååååå,Nemi! Hei vennen! Husker deg så godt fra i fjor vår her inne,ble så glad når du endelig ble gravid!:-) Håper alt er bra med familien og den lille! Har vært innpå albumet ditt å snik-kikka,hi-hi! Skal dere prøve på en ny,eller?
små Skrevet 11. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2006 heeei:D Deg husker jeg jo:D Hvordan går det? Nei, skal nok ikke prøve på ny..ennå Selv om jeg har sååååå lyst da! hehe.. Her går alt så det suser...jeg og min kjære har nettopp bestmt oss for å bli sammen igjen (har vært singel nesten ett år jeg nå..hehe), så jeg har det ganske så flott ja:D Måtte bare inn og tipse om sink;)
Smilje med gull i magen Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Hmm Takk for tipset!! Bra nick, forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå