Meg og bøllegutta!! Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Noen flere som har dette? Fikk vite dette på UL fredga og fikk da forklaring på hvorfor jeg kanskje ikke kjenner så mye liv.Nå har et vært veldig stille i 2 dager. Er 18+3 idag. Hvordan kjenner dere det som har morkaka forran??
oesmamma Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Jeg kjenne rmasse liv selvom morkaka ligger helt foran... Har hørt at magen vokser fortere med morkaka foran da - den blir mer markert
3guttsmamma;) Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Det er faktisk en god del som har morkaken foran... Og de fleste av oss kjenner liv seinere pga dette...men det kommer seg når morkaken vokser og den strekker seg ut... Jeg kjente ikke liv daglig før jeg var ca 20 uker mener jeg det var... Lykke til...
hønepøne;-) Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Jeg hadde morkaka foran, men etter hvert som livmora vokser, vil den oftest flytte seg oppover. Det skjedde hos meg. Det er forresten ikke så vanlig å kjenne så mye liv i uke 18. Jeg kjente ikke skikkelig liv der før jeg var godt og vel 20 uker (husker ikke akkurat hvor langt jeg var). Nå er jeg i uke 28, morkaka ligger øverst og jeg kjenner masse liv og røre dagen lang:)
Tess/ januargutt Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Jeg har også morkaken forran. Kjente ikke noe særlig liv før i uke 20-21. Nå er det derimot "happyhour" hele døgnet
Nia07 Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Hei, jeg har oxo morkaka foran. Kjenner liv fra uke 21. Fra uke 22 er det spark og dytt helle dagen. Hva jeg ikke kjenner er kynnere, men det kommer... Det er kjempe hyggelig å kjenne at det er liv der inne :+)
selfangerkjerringa Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Jeg er i uke 24 nå, og kjenner masse liv til tross for at morkaka ligger foran. Men det er veldig forskjellig fra sist jeg var gravid, da morkaka lå bak. Nå kjenne jeg det mest under og på sidene. Hadde en skikkelig runde i går kveld, da hun sparka HELT ute på siden... skremte nesten katta, som lå ved meg og kosa litt i sofaen
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 11. september 2006 #8 Skrevet 11. september 2006 Hei. Jeg er 18+2 idag og har morkaka foran. Kjenner mindre liv enn i forrige svangerskap, ja. Kjente litt i uke 15-16, men nå er det vanskelig å kjenne noe. Håper det blir mer liv etterhvert, blir jo bekymra når det er så rolig.
Gravert72 Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Jeg var også på ultralyd fredag (18 + 5) og fikk beskjed om at morkaka lå foran. Jenta vår var veldig aktiv og i mye bevegelse på ultralyden, men jeg merket ikke noe til det. Begynner på 19. uke nå, men har ikke kjent så mye som et lite spark engang. Men det bekymrer meg heller ikke. Har det så bra så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå