Gå til innhold

Trenger kreative inspill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fortelle sambo den gode nyhet at han skal bli far?

Jeg oppdaget dette i går, han er borte til i morgen, og jeg vil gjerne si det ansikt til ansikt...

Så lurte jeg på om dere hadde noen kreative måter å fortelle det på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en sparkebukse, som du pakker inn og gir til han! Eller en annen søt babyting. :0) Han blir nok uansett glad for nyheten! Lykke til! Og gratulerer med spire!

Skrevet

pakk inn den positive testen (viss du har den!!) og skriv på et fint kort med "jeg har laget noe fint til deg!" -eller si det når du gir han pakka.

gratulerer masse forresten!

Skrevet

Takk for tips.

Tør ikke kjøpe noe baby-ting... Er nesten litt redd det skal bringe ulykke når man kjøper noe så tidlig... (teit kanskje, men...)

Skrevet

Dette har jeg tenkt på å gjøre;

enten være den første som hopper under dyna til kvelds, men på forhånd ha tegnet enten en smiley eller skrive ett eller annet søtt på magen ("titt-tei", "bøllefrø på vei", "Occupied", eller tegnet noe baby-ting) med en lip- eller eyeliner

eller; bare rett og slett si;

"jeg har en god og en dårlig nyhet; den gode nyheten er at det er slutt på pliktsexen, den dårlige nyheten er at det er slutt på å sove lenge i helgene om ca 9 måneder..."

Gratulerer så mye med full klaff og lykke til med ferden videre. Så vidunderlig det må være å se sin kjæres reaksjon på en så god nyhet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...