fru grim Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Er (når jeg kanskje skal fly) 10 uker på vei med tvillinger, kan jeg da fly strekningen Oslo-Stavanger? Har tidligere hatt en SA og vil ikke gå igjennom det igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennifer Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Ja, det kan du. Jeg fløy i dag, og skal til Alicante neste uke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Er vel pga faren for blodpropp man skal være litt forsiktig med å fly. Drikk godt med vann, ta deg en liten spsertur ombord, og bruk støttestrømper så er du iallefall rimelig trygg. du kan jo ta en liten prat med legen din siden det er tvillinger.. vet ikke om d er mer skummelt med tvillinger,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 Har hørt at man ikke skal bruke støttestrmper dersom det er fare for blodpropp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 10. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 10. september 2006 Takker for alle svar! Da blir det nok flytur på oss (i stedet for en kjøretur på 7-8 timer). Skal prate med lege og jordmor for sikkerhets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennifer Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg jobber som flyvertinne, har gjort det de siste 10 årene, overhode ikke nødvendig å snakke m lege, eller gjøre noe spesielt i det hele tatt for å fly Oslo-Stavanger! Så barekos deg på turen du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 Til anonym der oppe! Støttestrømper bruker man nettopp for å unngå blodpropp dersom det er fare for det!!! F.eks på lange flyturer, på over 3-4 timer. En times flygninger skal ikke være farlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 10. september 2006 #8 Del Skrevet 10. september 2006 Det er vel ikke ønskelig at gravide flyr når det bare er uker igjen til termin. De ønsker vel ikke fødsel om bord og evt. ting som kan skje da. God tur ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 11. september 2006 #9 Del Skrevet 11. september 2006 Lommelegen er ikke enig hvis du har mistet før, jeg tørr ikke enda etter en MA.. les her......... http://www.lommelegen.no/art/art2877.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå