snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg er jo en drømmer så jeg har sittet å sett etter ting og tang jeg gjerne vil ha;) Dette kan jo endre seg etterhvert som jeg finner noe jeg liker bedre men foreløbig så er dette drømmelista mi;) emmaljunga edge duo kombi barnevogn izi sleep bilstol stokke babyseng Noen andre med drømmelister?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma >to gull Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Å, jeg vil og drømme litt.... Hvilke nettstedet har du vært inne på....??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annika & Smulen Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Å ja, jeg har også vært litt rundt og smugtittet litt. Ønsker meg Brio, duo eller kombi Og masse fine Babybjørn produkter Og så har jeg sett en reiseseng med ole brum motiver, så søt.... Er 5+3 så tør ikke akkurat å kjøpe noe ennå da, men lov å drømme seg litt bort da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. september 2006 bare surfer rundt på de ulike merkene sine nettsider... der jeg har funne mine yndlinger er www.emmaljunga.no www.izisleep.com www.stokke.com ellers så kan du se på www.simo.no der finner du både simo og brio vogner. kommer ikke på noen spesielle sider nå, men viss du søker på babyutstyr eller barnevogner ol i en søkemotor så får du opp masse ulike sider:) Kjempe gøy å drømme:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma >to gull Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 ja, har jo sett littegrann...Tror jeg skal ha meg en simo kombivogn. De er fine, har ikke helt bestemt hvilken design enda. er jo så mange forskjellige.:-)) Gleder meg så innmari til jeg kan begynne å kjøpe inn litt bodyer og sånn. Elsker å gå i barnebutikker.Men syns liksom det er litt tidlig å kjøpe noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 10. september 2006 ja er litt tidlig, derfor jeg bare har kommet til drømmeland ennda;) gleder meg til å begynne ¨å kjøpe noe:) Men er jo gøy å planlegge kjøpene og...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg har det meste fra før, men trenger søskenvogn! Har sett litt på Roadster sl duo, men må se litt mer før jeg bestemmer meg... Første gang jeg gikk gravid var vogna bestemt i uke 6, hehe=) Og da vi hadde vært på ultralyd gikk vi direkte til vognbutikken og kom hjem med en Simo Combi xtra som stod i gangen i 5 mnd før den kunne brukes! Leeeeeeeeeeeenge å vente, hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå