Gå til innhold

Meieriet har startet produksjonen...

Anbefalte innlegg

Leste her en dag i et blad at man burde "herde" brystvortene før barnet ble født. Dette kunne man gjøre ved å gå uten bh, eller å klippe hull til vortene i en bh... Så her sitter jeg nå uten bh, men jammen blir det ikke våte flekker på -skjorten. Typen fikk litt hetta, og jeg må bare le. Jeg blir jo rett og slett litt våt her jeg sitter, så dette lover nok godt for lillemanns tilgang til mat senere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6270298-meieriet-har-startet-produksjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette med herding av brystvortene er en myte!!

Vortene blir tidsnok såre og ømme.... og å gå uten bh kan da ikke sammenlignes med at en baby ligger og suger på dem døgnet rundt!

Da tror jeg mer på skikkelig vedlikehold som å la vortene tørke etter amming, bruke ullinnlegg etc..

Annonse

Det pipler her i gården også... men bare pittelitt og det er når puppene er i løs vekt om natten og sånn..

Sambo kvapp her en kveld han fant to dråper på det ene brystet mitt. Han spratt rett ned til magen for å ha en lang samtale om hvem sine pupper det egentlig er og om hvem som bare låner dem.. hihhihihi

Hva ER det med menn og pupper??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...