Gå til innhold

hmm hemorider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått noen hemorider, de gjør ikke så veldig vondt, men jeg vil gjerne ha de bort. Lest et sted at jeg kan dytte de " inn " og at det hjelper? Vil det gjøre vondt , og begynner de å blø da??

Og kan jeg bruke scheriproct eller må jeg snakke m legen min først?

Jeg blir vedlig glad om noen kan svare å gi tips , evt fortelle om erfaringer... for dette bekymrer meg litt ! Og syns d er litt flaut !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge de ikke gjør vondt er det jo bare å passe på at de ikke blir verre, da, men du kan jo prøve å få dem bort.

Hvis de er innvendige kan du forsøke å dytte dem inn, ubehagelig og ikke så lett, kanskje funker det, du begynner nok ikke å blø. Scheriproct er bare nødvendig dersom de begynner å gjøre vondt, du får kjøpt det reseptfritt på apoteket. Honning skal visst også hjelpe, skader ikke å prøve.

For å holde dem i sjakk vil jeg anbefale at du vasker deg etter hver gang du har gjort nr 2 (fukt et papirhåndkle før du går inn på båsen dersom det er et offentlig sted ;) Det burde holde.. selvfølgelig utenom de vanlige rådene om å holde magen løs, holde deg i bevegelse etc...

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...