Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Jeg har fått noen hemorider, de gjør ikke så veldig vondt, men jeg vil gjerne ha de bort. Lest et sted at jeg kan dytte de " inn " og at det hjelper? Vil det gjøre vondt , og begynner de å blø da?? Og kan jeg bruke scheriproct eller må jeg snakke m legen min først? Jeg blir vedlig glad om noen kan svare å gi tips , evt fortelle om erfaringer... for dette bekymrer meg litt ! Og syns d er litt flaut !
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Så lenge de ikke gjør vondt er det jo bare å passe på at de ikke blir verre, da, men du kan jo prøve å få dem bort. Hvis de er innvendige kan du forsøke å dytte dem inn, ubehagelig og ikke så lett, kanskje funker det, du begynner nok ikke å blø. Scheriproct er bare nødvendig dersom de begynner å gjøre vondt, du får kjøpt det reseptfritt på apoteket. Honning skal visst også hjelpe, skader ikke å prøve. For å holde dem i sjakk vil jeg anbefale at du vasker deg etter hver gang du har gjort nr 2 (fukt et papirhåndkle før du går inn på båsen dersom det er et offentlig sted Det burde holde.. selvfølgelig utenom de vanlige rådene om å holde magen løs, holde deg i bevegelse etc... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå