Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 er det for vanlig?? litt tantete? eller litt kult og rampete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Min beste venninne heter Lisa, så jeg har gode assosiasjoner til navnet, og synes det er fint! Absolutt ikke tantete!! Men vet ikke egentlig om jeg forbinder det med rampete heller... Synes det er et fint navn, men litt for vanlig til at jeg personlig ville ha brukt det på mine barn. Men det er fordi jeg er veldig opptatt av spesielle navn... Så jeg synes godt du kan kalle jenta di for Lisa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Synes det er kjempefint!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #4 Del Skrevet 11. september 2006 hm kanskje det blir litt kjedelig navn?? hovedinnlegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 11. september 2006 #5 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg heter Lise selv og har alltid likt navnet mitt godt.... Kort, enkelt, og hverken poppis eller kjempeuvanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentralstøvsugeren Skrevet 11. september 2006 #6 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg synes Lisa er et kjempe fint navn! Og ikke så "poppis" heller:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Veldig fint! Slettes ikke tantete. Jeg kjenner ei kul lita rampejente som heter det! :-) Absolut ikke for vanlig, det er godt det er noen som velger de små korte pene navnene også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #8 Del Skrevet 21. september 2006 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå