Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 farlig å spise pakistansk mat når man er gravid,bare hørte det jeg
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Fødes ett og annet barn i Pakistan også har jeg hørt, så _så_ farlig kan det vel ikke være...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 nei var ei her inne som spurte om jeg viste om det og det viste jeg ikke så spør jeg da.hun sa at hun spiser det hun har lyst på hun,men da blir jeg bekymret he he
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Unngå thaimat med fersk papaya i, det kan virke rieframkallende...
selfangerkjerringa Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Sterk mat kan være ubehagelig når en er gravid, fordi det kan framprovosere halsbrann.
Gjest Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Og det kan om man er "ready to go" være med på å sette igang saker og ting påståes det... (spise indisk i dag kanskje???) Men det er ingen fare i det heletatt, men kanskje litt ubehagelig om du spiser veldig sterk? Samt at det ikke anbefales VELDIG sterk mat når man er gravid, siden babyen "spiser det samme"... Har jeg hørt da... men sies jo så mye forskjellig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå