Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Heisann! Vi sliter skikkelig med gode kandidater til lillesøsternavn. Evt. guttenavn har vi klart, men hva skal en evt. jente hete når storesøster heter Maria?? Vi blir glade for alle forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Maria og: Andrea Sofie Tiril Iselin Miriam Leah Rakel Rebekka Camilla Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 Isabel Michelle Mathilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #4 Del Skrevet 11. september 2006 Hun skal hete Anna ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #5 Del Skrevet 11. september 2006 Anna er et kjempefint navn! Passer godt sammen med Maria også Gratulerer med navnevalget da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 11. september 2006 #6 Del Skrevet 11. september 2006 Hadde også tenkt å foreslå Anna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #7 Del Skrevet 11. september 2006 Hei og takk for alle forslag, men nå må jeg bare oppklare en ting. Det var jeg som startet debatten, men det var ikke jeg som skrev "Hun skal hete Anna!" - så vi har enda ikke bestemt oss, og tar fortsatt i mot forslag :-) MEN jeg må si meg veldig enig i at Anne er et veldig fint navn! Er det for poppis, kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #8 Del Skrevet 12. september 2006 Har bare et forslag: Miriam/Mirjam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana<3 Skrevet 14. september 2006 #9 Del Skrevet 14. september 2006 Absolutt Anna...ikke anne...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #10 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg er tante til Maria og Elena. Det synes jeg passer godt til hverandre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #11 Del Skrevet 15. september 2006 Hei Jeg synes Kjersti, Stine og Beate passer bra til Maria... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 15. september 2006 #12 Del Skrevet 15. september 2006 Anna Elena Helena Edda Mathilde/Mathilda Ronja Milla Kaisa Felicia Lykke til med navnevalget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå