Gå til innhold

Hvordan er formen dere i uke 36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter mest på kvelden med å sitet rolig foran tv. Klarer ikke å slappe av å finne god sittestillingen.Ofte må jeg reise meg opp og riste på beina Har uro i beina. Om natten våkner jeg ofte, må på do og finner liksom ikke helt liggestillingen der heller. HUff. ikke lenge igjen nå da:) Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... vi kan faktisk risikere å gå over en ehl måned til... her er hverdagen preget av bakkenløsning og kynnere dagen lang, så det jomer faktisk! Har ellers inegn plager da.. men må bruke krykker for å komme meg fram.. Permisjon i fra fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenk på det!!! Så deilig!!

Skrevet

Her begynner det å bli tungt ja (36+noe)... Har hatt et laaaaangt svangerskap, først kvalme og svimmelhet (delt sm pga fungerte ikke), bekkenløsning og ryggproblemer etter dette. Ble sm av dette også. Så veldig flink til å syte og klage:)

I den siste tiden har nattesøvnen selvfølgelig blitt verre, proposjonalt med stakkars blære.Og ikke alltid jeg sovner etterpå heller:(

MEN: jeg vet at jenta mi kommer om nøyaktig 8 dager, så holder motet oppe:) Hadde nok vært mer sliten om jeg ikke hadde dette å støtte meg på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...