Minnie_Moon Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Hei på dere! Jeg fant ut at jeg var gravid i går. Er 4 uker og 5 dager. Jeg var mye aktiv på BliGravid frem til i vår. Da fant jeg ut at jeg ville ha pause fra alt som hadde med prøving å gjøre. Men vi har vært litt slurvete med prevensjon, så her er jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Gratulerer så mye!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titti80 Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Gratulerer så mye og velkommen hit! Er ganske ny her selv, og har allerede fått god hjelp herfra... Er kommet like langt som deg, minus kanskje noen dager. Ikke vært hos legen enda... Men ut fra bim så er jeg i min uke 5... Lykke til med svangerskapet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 grattulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 Gratulerer og velkommen hit! Lurt å være slurvete med prevensjon...hi hi ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie_Moon Skrevet 10. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 10. september 2006 Takk så mye alle sammen :-) Jeg er veldig glad for endelig å være her. Hadde MA i fjor sommer, og begynte å prøve etter det. Håper spiren sitter denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå