Gå til innhold

Ikke hyggelig, litt langt...

Anbefalte innlegg

Begynner å bli et halvt år siden jeg "hang" her inne, men har vært her inne og lest litt de siste ukene. Men hva er det egentlig som skjer her inne?

På meg virker det som om noen anonyme er inne for å provosere litt og skape debatter, og sånn er det på nesten alle nett-steder som denne. Men her er også noen som er utrolig umodene som slenger rundt seg med tull og når man får svar man ikke liker så lar man seg så til de grader provosere. På meg virker det som om det er noen som "eier" disse sidene og det er liten plass til andre som ikke mener og svarer akkurat det enkelte vil høre.

Merker jeg blir litt bekymret for fremtidige barn her jeg, for er det noe de er gode på er det å finne svake punkter og utnytte disse, og det nytter ikke å la seg provosere på denne måten da.

Jeg lynes også det er litt synd på alle nye som kommer inn og søker informasjon og likesinnede.

Håper virkelig at man blir litt rundere i kantene her igjen, ikke lar seg provosere av de som bare er her for å lage kvalm og ikke legge ut ting man ikke ønsker å få svar både for og imot, for dette var en gang en utrolig flott side.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6269407-ikke-hyggelig-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er fortsatt en flott side :o) Mange flotte damer her inne! Er det noen anonyme som lager kvalm så er det bare til å la innlegget gli sakte med sikkert nedover til det blir borte fra skjermen :o) Det har jeg blitt flinkere til i alle fall!

Dette ER fremdeles en hyggelig side og de nye finner seg til rette og får hjelp hvis det er noe de lurer på. Men noen dager er slik som i dag. Sussa la ut litt frustrasjon og fikk så hatten passet av noen anonyme. Gidder ikke å gå inn på den diskusjonen, er ferdig med den.

Men det du må forstå er at det vi er imot er disse anonyme som misbruker denne knappen til spydigheter. Vi er ikke ute etter alle anonyme her, men de som er frekke. Når man legger ut et innlegg her vet vi jo naturligvis at det kan komme svar som ikke er i tråd med egen mening og det tåler både Sussa og andre her, men det vi ofte reagerer på er at de skal være så jævla spydige! Skjønner du forskjellen?

Og en ting til, slike anonyme var et her for et halvt år siden òg, de vil alltid være her så lenge de har muligheten til å signere anonym....

Men i de aller fleste dager her er det et veldig hyggelig sted å være...

Ja da de var her, men ble i større grad ignorert. Jeg skjønner godt forskjellen, det jeg ikke skjønner er at man lar seg provosere så til de grader, da blir det jo bare mer morsomt for dem, det er jo dette de er ute etter. Nei på meg virker det som om mange, og ikke bare de som er anonyme, som enten er veldig umodene eller har et alvorlig problem med hormonsvigninger.

Nei, du må ikke tro at man er enten umoden eller har et alvorlig problem med hormonsvigninger bare hvis man blir provosert. Hadde dette skjedd hver gang med vedkommende, så hadde jeg vært enig, men noen dager er lunta bare litt kortere enn andre, det opplever sikkert du òg...Vi er jo bare mennesker...

Enig i at man skal ignorere slike og ikke svare på dem, men noen ganger er det noen som ikke klarer det, så blir det litt baluba her, men det er fordet et hyggelig sted å være :-)

Og jeg skjønner godt at folk som ikke er her å ofte og kommer inn her på dager som dette og får hetta! For det er ikke noe hyggelig med innlegg som utarter seg på den måten..

Ha en fin kveld :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...