Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Er ikke mange ukene il termin, men klarer enda ikke slappe av for at alt skal gå bra.Er vel en av dem som har bekymret meg mye i svangerskapet, og brukte lang tid på å bli gravid.. Er oppatt av spark i magen, og tenk om det skjer noe under fødsel som gjør at babyen dør.. Blir gal av sånne idiotiske tanker i hodet.. Vi kan alle dø i morgen alikevel.. Uff og uff..
ellma Skrevet 11. september 2006 #2 Skrevet 11. september 2006 jeg forstår hvordan du har det. bruker mye tid og krefter på å bekymre meg jeg også.vet ikke hva vi skal gjøre med det... aent enn å prøve å skyve tankene vekk
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Skrevet 11. september 2006 Hei Akkurat sånn har jeg det også. Har bekymret meg fra dag 1! For alt fra sykdommer til navlestreng rundt halsen... slitsomt! De aller fleste gangene går det jo helt fint, så er vel ikke vits i å bruke energien på bekymringer, men er jammen ikke lett å la være...
Gjest Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 Jeg er i akkurat samme situsjon. Har mistet to før og brukte lang tid på å bli gravid. Har mange dager i uken hvor jeg bare gråter av bekymring. Er så redd noe skal gå galt. Får panikk om hun ikke spaker på noen timer. Jeg vil helst bare ligge på sykehuset, så de kan sjekke babyen hver dag. Føler meg trygg der, så jeg er ikke så redd for fødselen. Når babyen er ute føler jeg at jeg har mer kontroll over hva som kan skje med henne.. Så jeg vil bare at hun skal bli født nå. Ikke lett å slappe av selv om alle sier at vi skal det...
Emmilo Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Ta kontakt med deres jm. Hun kan hjelpe dere videre så dere får snakke med noen proff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå