Gå til innhold

Hvem andre her inne bruker pergo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg! Har prøvd en runde nå, 2 tab. daglig i 5 dager. Men det hjalp desverre ikke. Nå er det bare å vente på mensen å prøve en gang til. Hvis det nok en gang ikke hjelper så skal jeg over på noen sprøyter og tab. Litt usikker på hva slags...

du da, har du gått på Pergo lenge? Etter bare en runde begynner jeg allerede å bli lei eggposer, blodprøver å venting. Samtidig som det føles godt at det finnes slike hjelpemidler der ute....

Annonse

Jeg ble så satt ut og TRIST når jeg ble fortalt at jeg hadde hatt el. Visste det egentlig, for det merket jeg. Men å få det bekreftet var rett og slett trist! Men er naturligvis glad for at jeg fikk el av pergo da! Får se hva som skjer denne gangen!!!

Samme her dollypopp. Jeg skal også begynne på pergo om 3 uker ca, begynner på dobbel, og skal over på trippel om den første ikke virker. Går nå på cyclabil for å høyne østrogennivået først.

Er spent på hvordan det vil gå:)

Annonse

Jeg oppdaget det for endel år siden da min daværende samboer og jeg skulle prøve å få barn. Men jeg ble aldri gravid og begynte å tempe etter råd fra legen. Menstrasjonen uteble også.... så da etterhvert så ble jeg sendt til gyn og han så at jeg hadde pco og mange cyster ved eggstokkene. Så ble det tatt mange blodprøver deriblandt en som vist at jeg ikke hedde el. De få gangene jeg har hatt det, merker jeg det godt.

Hei, hei!

Jeg skal begynne på pergo veldig snart, tipper om en 3 ukers tid.

Jeg har har ett barn fra før, som jeg ble gravid med på pergo, en enkel kur. Håper det ikke skal ta så altfor lang tid denne gangen heller!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...