Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #26 Del Skrevet 12. september 2006 Å være mamma er ikke det samme som å passe søsken eller små barn nei. Men faktisk så vet man hvertfall litt mer hva man går til hvis man er vant til å ha små barn rundt seg, enn hvis man aldri har vært noe særlig med barn. Men ingen kan vite helt hvordan det er å være mamma før man har vært det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6268838-ung-og-planlegger/page/2/#findComment-6292382
snart5bare89 Skrevet 12. september 2006 #27 Del Skrevet 12. september 2006 jeg er 17 år og jeg er gravid for andre gang. Første gang var i fjord for ett år siden, da fant jeg ut at jeg var 8 uker på vei i svangerskapet. Jeg visste jeg var for ung, jeg følte jeg ikke var i noe stabilt forhold og alt var bare vanskelig. Så jeg tok abort. Det er noe av det verste jeg har gjordt. Jeg er gravid igjen no, med en liten jente og det er kun 83 dager igjen til termin dagen.. jeg gleder meg kjempe mye. Men jeg er enig i mye det du sier at det er kanskje mye man går glipp av. Men det er veldig mange unge i dag som blir voksen veldig fort. Å føler kanskje at det ikke så mye de går glipp av. Sånn som meg, jeg er ikke lei meg for at jeg går glipp av å drikk og feste å sånn for det har jeg gjordt mye før. Men det er jo av og til så slår det meg at jeg kan ikke være med ut når det passer meg lengre. Men samtidig tenker jeg at jeg skal bli mor, jeg har fått i oppgave å passe på en liten herlig skapning... Å jeg gleder meg kjempe mye! Jeg har kjempe god støtte fra venner og familie og ikke minst fra kjæresten min... Som er "skyllen" i begge graviditeten... hehe... Men jeg vil egentlig bare si at jeg er enig med deg, men ikke ta alle under en kam.. For det finnes faktisk noen fornuftige 15-18 åringer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6268838-ung-og-planlegger/page/2/#findComment-6294032
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå