Gå til innhold

Litt hjelp fra noen som har peiling på babycomp og temping?? :o)

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tempet med babycomp nå i et års tid ca, men føler meg ikke riktig "utlærd" enda. Sluttet med p-pillen i juli i fjor, og har først nå begynt å få EL. Derfor har det ikke vært lett hverken for meg eller for PFC'en å forstå seg på temperatursvingningene mine.

Min normaltemp er 35.80. Ca rundt der.

Denne syklusen hadde jeg EL den 06.sep, og tempen var følgende:

06.sep - 36.30 - EL (rødt lys, fruktbar)

07.sep - 36.36 (grønt lys, ufruktbar)

08.sep - 36.45 (rødt, gult, grønt lys blinker etter hverandre,

09.sep - 36.46 "registrert samleie og EL klaffet tidsmessig")

10.sep - 36.58

(Rødt, gult, grønt lys som blinker etter hverandre gjelder for 8. 9. og 10. sep.)

Vi hadde sex ca annen hver dag uken rundt EL, og jeg la det inn i babycompen. Derfor vet jeg jo at det klaffet tidsmessig denne perioden.

Det sies at tempen bare fortsetter å stige etter EL dersom du er gravid, og mitt spm er da; hva tror du??

Jeg håper jo selvsagt i det lengste, men....???

36.58, som tempen var i dag, er forresten veldig høyt for meg å være!

*Håpe, håpe*

Fortsetter under...

hei =)

jeg har babycomp...

når jeg har el er min temp ca 0,3-0,4 grader under min normal temp som er ca 36,3..

sist mnd etter el fortsatte og fortsatte den bare å stige helt opp til 36,68 og babycompen bagynnte blinke om at samleie og el passet et par dager etter registrert el..

den blinket og blinket hver dag og tempen steg og steg, jeg var naturligvis kjempe sikker på at nå var jeg gravid og den fortsatte å blinke fram til dag 28, da kom tr og plutselig sank tempen min. IRRITERENDE!!!!

så jeg vet ikke, ikke mye til hjel men.. =)

Takk for svar! Min blinket og blinket også forrige periode, men tempen steg ikke da. Det er det som er annerledes denne gangen - at den stiger! Surt for deg da :o( Men da sitter den nok for deg denne perioden :) Kan det kanskje ha vært en VELDIG tidlig SA for deg??

tror ikke det var det, vi hoppet av i svingen men redistrerte samleie i tilfelle. slik at den hvertfall kom til å si i fra hvis jeg var gravid(hadde ikke planer om å bli gravid da, men da jeg trodde jeg var gravid siden den blinket og blinket, begynte vi å forberede oss på det. Og ble så skuffet når tr kom) så nå er vi prøvere og jeg er 1dag over ikm .

tester i morgen =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...