Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Hvor mye av hvert "slag har dere handlet inn på forhånd? Jeg har 14 dager igjen til termin, og er ferdig med innkjøpa i første omgang. Jeg har forkusert på plaggene han trenger først, i str 56.. Og har nå tre pysjamaser, 3 sparkebukser, ca 10 bodyer, et par strømpebukser, 4 tynne luer og en liten haug med sokker + en tynn ylljakke, bomullsjakke og litt tykk dress... Ser i skuffen og syns han har så lite klær.. Vet butikkene er åpne etter fødselen også altså, og at man får mye, men likevel...Hva med dere??
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 av erfaring så treng du ikke så mye i str 56, de vokser jo kjempe fort, tro nesten ikke at jeg brukte så mye i str 56. men det ser ut som at du har det du trenger. og ja du får mye i starten. jeg har masse som jeg bare har brukt 1 gang....
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Da jeg fikk min første, hadde jeg ikke kjøpt inn noenting jeg :0) Fikk alt jeg trengte i gaver!! Måtte bare supplere med noen bodyer om jeg ikke husker helt feil. Du har helt sikkert mer enn nok!! Str 56 bruker du i minimal tid!
Monemokk Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Du har helt sikkert nok, og som du sier så er butikkene der etter at han er født også. Gaver kan byttes i både større og mindre størrelse. Det jeg ville tilføye var at ikke alle barn er like store når de blir født, svigerinna mi måtte faktisk kjøpe en drøss klær i str 50, for ungen "svømte" i 56, og begynte faktisk ikke å bruke det før han var 2 mnd.... Vår unge derimot brukte ikke str. 50 idet heletatt... alle barn er ulike :-) Lykke til med fødsel og barselperiode !
CecilieTerese Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 min lille svømmer i 56, 50 er litt stort men greit. må supplere litt nå, med 50klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå