Gå til innhold

Erfaringer med babywatcher?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest noen innlegg her om dette produktet og lurer på om noen kan være så greie å dele litt erfaringer med meg. I tillegg hvor dere kjøpte det, evnt om du vil selge din etc...

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg kjenner meg veldig igjen i deg. Jeg hørte og om produktet først her, og stilte mange spm. Jeg endte opp med å kjøpe en brukt av en BIM dame.

Noe så gøy... Jeg kan jo leke meg hele dagen jeg. Høre den herlige lyden til vårt lille mirakel når jeg føler for det. Har snart brukt en hel flaske UL gel. hehe.

Det er av og til litt vanskelig å finne lyd av forskjellige årsaker. Men det er virkelig en investering jeg er glad jeg tok.

Skrevet

ja virkeli verd pengan! Særli vess man e bekymra om det e liv der inne....Brukte min frem tell uke 19, da bynte æ å kjenne sterke spark fra utsia....

Kommer ikkje tell å selge min, skal bruke den om æ får flere unga....Kjempelur investering!

Skrevet

Jeg kjøpte babywatcher lenge før jeg ble gravid. For jeg hadde en gravid venninne som ville ha, men som syns det var litt dyrt.. Så vi ble enige om å spleise på en :0) Lurt.. Så nå har hun en liten gutt på 7mnd som vi lyttet sammen på da han var i magen,, og nå er jeg gravid har har apparatet hjemme hos meg..

Vi kjøpte fra www.babywatcher.no

Jeg er veldig fornøyd. Jeg prøver å ikke bruke den mere enn 1 gang i uken. For å ikke forstyrre den lille for mye.. Men det er en god ting å ha i ukene fra 12 - evnt 18 før man kan kjenne spark og sånt.. Da vet man at man kan lytte etter hjertelyden hvis man føler seg usikker på om alt er i orden med den lille i magen...

Skrevet

det kunne jg og tenkt meg....

hmmm må tenke litt på det ja, :-)

Skrevet

Ok her er mine erfaringer med den: HELT SUPER! :)

Hehe jeg kjøpte den på www.babywatcher.no for ca 1100kr

Den var litt dyr, men sannelig verdt sin høye pris! ;)

Det har hendt ofte at jeg har vert bekymret over for lite bevegelse til tider osv, da var det allså sååå betryggende å kunne høre hjertelyden hennes å få vite at hun fortsatt lever inni der! :)

Jeg var fullt klar over at det ikke alltid er like lett å finne denne hjertelyden og at man ikke må få panikk om man ikke finner den med en gang... og jeg tok det med ro og lærte meg etterhvert sånn ca hvor jeg skulle lete hver gang :) Og nå finner jeg hjertelyden med en eneste gang ;)

Så alle mine erfaringer med denne er helt toppers! :)

Og på ultralyden viste ingenting galt med henne, hun var 100% frisk, og var akkurat passe størrelse ;)

Så babywatcheren har ikke hatt noen form for "skade" på fosteret i følge min erfaring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...