Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Sa mannen min til meg... fordi han syntes jeg hadde fått buddhamage og hoftelår... Noe som gjør at han er overbevist om at vi venter jente... Jeg har ikke lagt på meg noe som helst til nå (17 uker), og alle andre kommenterer at jeg ser tynnere ut... Så nå går jeg her og smådepper litt, og prøver å finne ut hvem som har rett... Men slankekur kommer ikke på tale, så han får bare tåle det. Neste gang tror jeg han skal få lov å gå gravid, så skal vi se hvor flott han holder seg...
SpongeBob Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Du er gravid og hormonell, altså har du alltid rett. Det burde mannen din lære seg først som sist. Selvfølgelig ser du fantastisk ut, han må være litt sliten (svaksynt, kanskje?) som ikke legger merke til det:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Ouch! Den var ikke så hyggelig :-/ Men du veit, mannfolk...de mener ikke helt det de sier. Det bare kommer ut feil. Jeg er 16 uker i morgen, har ikke gått opp i vekt, men jeg ser at jeg har fått mer mage.
ejiec++ Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Jeg er 18+5 uker og har gått opp 12 kilo, så du kan jo tenke deg hva som blir sagt om meg... Til idiotiske kommentarer pleier jeg bare å si: det jeg jeg som må slanke meg etterpå, så hvorfor bryr du deg???
Bellen Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 "Ja, rumpa di har blitt litt større ja", fikk jeg kommentert fra mannen min, uten å ha spurt en gang! Han mente nok ikke å si det høyt for han ble like forbauset som meg, og kom styrtende bort for å gi meg en god klem og prøvde å ro det bort. Kunne ikke noe annet enn å le jeg da når jeg så det forfjamsede ansiktet hans "ooops, sa jeg virkelig det høyt!?". Han er forøvrig kjempeflink til å gi meg komplimenter så han ble fort tilgitt denne bommerten, men jeg forbeholder meg fortsatt retten til å minne han på det hvis jeg trenger noe å bruke mot han
Chiquita Bananas Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Dette skjedde igår hos meg... Var sååå deppa - så på Jentene på playboymansion og misunner dem å se slik ut !! Og alle de de jentene han dro inn som han mente klarte seg bra med å se ut som en babe og allikevel klarte å se dritbra ut og klare alt husarbeidet !! Akkurat det man ønska å høre !! Slankekur kommer ikke på tale - utsetter ikke barnet for en risiko, men damn jeg skal trene som en idiot så snart puddingen er ute.....
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Lite hyggelig det da. Mannen min tør ikke si noe, men han har jo lagt på seg hvert svangerskap tidligere så han har ikke noe han skulle sagt. Han har ikke gått opp 17 og 21 kilo sånn som meg da :-) Nå er jeg i uke 18+2 og har gått opp 4,5 som er mer enn jeg har gjort i tidl svangerskap. Da har jeg ikke gått opp før i uke 20, og lagt på meg ca 1 kilo i uka til uke 37-39. Får vel bare trene masse etterpå!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå