Gå til innhold

Jeg lurte i et innlegg på om.... det var for sent...

Anbefalte innlegg

å ta 3D nå... (uke 29). Men til dere som ikke har lest det fant jeg en link, hvor man kan plotte inn termin, så finner man ut når det er mest gunstig: Vær så god:::::::

http://www.4d-ultrasounds.com/calendar.htm

Jeg skal bestille i morgen....

Dør snart av nysgjerrighet!!!

Fortsetter under...

ja man gjør nok det...Trur man e veldig uheldig vess man ikkje klare å se det...Førr trur det e ca enhalvtime man får se den lille.....

Føle åsså at æ vil få det bekrefta...ka det e....Det kan jo være dem så feil, og da må æ bynne å kjøpe blått istede....hehe

Annonse

jeg prøver overtale typen........................................

men han jobber mye og vi har dårlig råd, og jeg vil også til synsk (600kr) og ha en spesiell fisher-price vippehuskegreie til under 700kr...så får se hva det blir til... :o/

vil gjerne også bekrefte at det er jente og se at alt er fint og ha videofilm å vise på babyshower og tenk - å h afilm av seg selv fra da man var i magen!! Det er jo bare utrolig..!

Vi var på Nøtterøy, og han mannen der var veldig koselig:) Så på tulla i tre kvarter nesten! Men tror han brukte vanlig UL når han skulle se på kjønnet.

Tok det som en tur vi også, kjempekoselig;)

Men det lønner seg å skrive ut kart fra gulesider eller no hvis dere ikke har vært der før, vi måtte ringe å spørre om veien når vi var i/på Nøtterøy, og da hadde vi kjørt aaaaaalt for langt..

Lykke til folkens!!

Det er virkelig verdt 750 kr!!

Klem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...