Gå til innhold

Utskrapning.....MA

ninnie

Anbefalte innlegg

Hei! Mistet min lille spire i uke 8.... Var til utskrapning for tre dager siden... Har hatt normale "menssmerter" etter utskrapningen, men i kveld begynner smertene å bli ørlite kraftigere. Ved toalettbesøk, kom det en "klump" mørkerød hard på ca 4. 5 mm...Noen som har opplevd det samme.....???? Er litt redd her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en ma i april, og noen dager senere fikk jeg kraftige smerter i underlivet. Fikk kommet til på legevakten (skjærtorsdag). Der tok de en CRP (se om du har infeksjon i kroppen) Den prøven var fin, og da fikk jeg paralgin forte som jeg skulle ta i tre dager. To tbl tre ganger pr dag. Ikke kjent noe etter da... Så jeg ville ringt legevakten jeg evt legen imorgen og hørt om du burde komme en tur...

Skjønner at du er redd... Derfor kan det kanskje være greit å ringe en av dem, de kan jo sikkert forklare og beroligge deg hvis det ikke er noe..

Tvi tvi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt sterkere enn menssmerter, som kom som krampetak. Etter tre-fire dager økte blødningen veldig kraftig og det kom ut mye blod og mørkerøde, nesten sorte (vanskelig å beskrive) klumper. De var harde, litt slimete og samtidig litt gele-aktige... Min teori er at det kommer av at livmorveggen brister og støtes ut. Etterpå blødde jeg nesten ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...