lengter_etter_spire Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Hei hei. begynner å bli lei nå. men jeg vil liksom ikke heller gi opp. savnet er der uannsett. skal til lege å ta blod prøver i nærmeste fram tid, å gruer meg. noen andre som har gjort dette? trenger bare noen å prate med.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Hei! Nei, jeg har ikke det, men skjønner at du gruer deg. Gruer meg alltid, uansett hva det skulle være, for å gå til legen. Er alltid redd for om de skal finne ut noe jeg ikke vil vite noe om og slike ting. Jeg er et lite engstemenneske! Men som regel så går det jo ganske greit. Jeg tror også det vil føles godt å få vært der, slik at man får ut de følelsene man har bært lenge på, og kanskje få bekreftet noe man lenge har mistenkt. Man lettner litt på en måte. Men jeg håper indelig at alt skal gå bra! Ikke meningen å gjøre deg mer engstelig eller noe.. snakker bare rett fra levra om hvordan mine følelser er i forhold til legebesøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå