Gå til innhold

Lille My har fått vogn

Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Hi hi. Den står inne på barnerommet og venter på henne (eller kanskje det er en han...) Har hele tiden sagt at jeg vil ha trehjuling, men jeg syns ingen av bag-løsningene var noe særlig, så jeg endte opp med god gammeldags firehjuling. Emaljunga kombi duo. Tror det blir bra. Må jo ha stor bag på vinteren. Også må jo babyen ha plass til høsten også. I helgen har jeg sittet på barnerommet og hørt på cd'en fra Sandvik, og lest om fødsel og amming. Og Lille my holder meg med selskap med masse små koslelige spark. Her det ikke herlig jenter...

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6267881-lille-my-har-f%C3%A5tt-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte min på Storkene i Tønsberg. De selger ut fjorårets motdeller før den nye koleksjonen kommer inn, så jeg betalte 6500,- for vogn inklusiv stelleveske.(men de hadde bare 2 igjen på fredag) 2007 moldellen koster 7500,- og stelleveska 500,-

Vi har kjøpt simo duo. Den står fremdeles u-utpakket i kjellerstua... mannen min sier at jeg bare må montere den om jeg har lyst, men jeg er sannelig ikke sikker... det ER jo litt tidlig da, med termin ikke før 8.jan..... men jeg greier neppe å vente helt til jul nei, kjenner jeg meg selv rett må jeg prøvekjøre den litt i gangen med ei av dokkene til 2-åringen min oppi :D

Hi hi. Vi kjøpte jo en som sto utstilt i butikken, så den er alerede ferdig montert. Og siden jeg har fått sånne fine bleieprøver i posten alerede, har jeg også begynt å utstyre stelleveska. Fnis. Enda 19 uker igjen til termin, men de sier jo at vi skal kose oss med graviditeten og at glede og lykke er bra for fosteret. Og jeg storkoser meg når jeg såtr på barnerommet og pakker bleier og klipper merkelapper av små baby klær. Også må jeg bort og rugge litt på vogna av og til. Den er jo så fin der den står...

Gubben bare ler av meg å sier: "Så søt du er..." Ja ja. Det er helt normalt å bli litt tullete av graviditeten. Spesielt med første.

Annonse

hehe det er jo sant at knøttet har godt av at vi er lykkelige :) og heeelt normalt å være litt sånn tussete :) Farmora mi fortalte meg at da hun ventet pappa (hennes første) så rullet hun sammen kluter og håndklær som hun putta inni de små strikkeklærne... så la hun det i vugga og lot som det var pappa :D hihihi.... søtt, ikke sant :)

Hi hi. kjempesøtt. Lurte på om jeg skulle reise hjem til mamma og hente den gamle dokka mi og legge i vogna, sånn at den ikke skal se så tom ut. Men det får vel være grenser. Holder at jeg har kjøpt en vinterdress som jeg har lagt oppi. Bare for å se at vogna passa...

ja se der ;) Jeg kommer nok til å prøve å montere vogna om ikke så lenge. Blir sykemeldt idag, så jeg skal være hjemme to dager i uka... da er det ikke umulig at fristelsen blir for stor til å trille litt rundt i gangen :D

heisann:)

er ny her... gøy å høre at dere koser dere:)).. har liksom ikke turt å styre så mye med ting enda selv om jeg har hatt veldig lyst...he he.. jeg har også hørt at Emmaljunga vognene er helt topp... så har tenkt å kjøpe det selv.. så må nok ut på vogn og utstyrsjakt snart:) kanskje flere plasser de har tilbud på 06 modellene:) godt tips!! Gleder meg som en unge.. Har bare kjøpt en dress..så er på tide med mer:)

kanskje dere har noe tips til hvor en får kjøpt gode vinter dresser i østlands området??

Hei babybe.

Her er det bare å henge seg på.

Jeg har kjøpt stort sett alle babyklær på Lindex foreløpig. Fant en vinterdress der som virket veldig bra. Kjøpte i str 62, for da varer den jo ut hele våren. Ellers har jeg investert i ull undertøy fra Nøstebarn. Nå tror jeg ikke Lille My kommer til å fryse utover vinteren/våren.

Lykke til med shoppingen.

Jeg er snart ferdig. hi hi. Gjelder å være tidlig ute...

Blir ikke ull-undertøy her i gården dessverre. 2-åringen vår har atopisk hud og skal ikke ha ull helt innerst mot huden, og jeg tør ikke sjanse på at mageknøttet er anderledes... men det går jo helt fint med lys bomull innerst, ulljakke/bukse utenpå og oppi voksiposen med henne :) Dessuten er vi ikke akkurat bosatt i Sibir heller - der vi bor blir det svært sjelden under 5 minus om vinteren. Snittet ligger vel heller på et par plussgrader tenker jeg.

åh det er så gøy å bygge rede.. .hihihi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...