Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 ...som dere alle snakker om..? Føler meg veldig uvitende her jeg sitter.. someone to tell?
2nj♥ Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Slimproppen er en geleaktig klump som sitter i livmorhalsen. Den beskyttet barnet i livmoren mot infeksjoner. Ikke alle merker at slimproppen går, men om man merker det er den ofte blank slimete med litt blod i. -Og den trenger ikke se ut som en propp! Slimproppen kan gå opp en god stund før fødselen (f.eks 14 dager). At den går betyr at livmoren forbereder seg og at noe skjer snart..... Mange går i fødsel uten å vite om slimproppen har gått eller ikke. Sist gikk slimproppen min et par timer før fødselen startet.
2nj♥ Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Uff, ble visst litt rotete, men håper du fikk svar på spørsmålet ditt iallfall...
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Min mening er at det ikke er noe spesielt med den!! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå