Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Noen av dere andre som opplevde å få hvitt slim/utflod i begynnelsen av graviditeten? Ligner på EL slim.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 jeg hadde det. Tror det er normalt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Ja, er i uke 5 nå. Først har det vært bare litt mer enn under eggløsning, men i dag kom det mer.......skikkelig kvalmt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Barbro von Kobro Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Er på besøk frå "bli gravid". Har ikm på tysdag, så er på symptomjakt. I går fekk eg noko som såg akkurat ut som el-slim. Blei litt skuffa, for eg var sikker på at eg hadde el for 10-11 dagar sidan, fekk positiv el-test og alt. MEN, er det alltså vanleg å ha sånt slim når ein er gravid? Ser det akkurat ut som el-slim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 hos meg ser det iallefall slik ut, men jeg er ingen el-slim ekspert så kan være jeg tar feil... men inbiller meg at d er slik el-slim og ser ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Barbro von Kobro Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 Takk for svar! Får satsa på at det er "gravidslim" eg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 KAn krysse fingrene for deg jeg;) når har du ikm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Barbro von Kobro Skrevet 10. september 2006 #8 Del Skrevet 10. september 2006 Ikm ca 12., men er litt usikker sidan dette er første ordentlege syklus etter at eg fødte for ca 9 mnd sidan. Har lyst på to tette Takk for kryssing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå