Live har fått prinsen sin:) Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Ja da skjer ting her:)Endelig!Ei uke etter at slimproppen gikk og modningen starter er jeg endelig igang igjen!Og denne gangen er det definitivt ikke maserier(blir forbanna hvis det skulle vise seg å være det!)Har holdt det gående siden 13.30 i dag og har snille rier enda:)Så det kan bli en laaaang natt!Er bare gla for at det ikke dabbet av denne gangen..har vært oppe å gått for å prøve å unngå det...Riene varer i ca 60 sek,og varierer hvor ofte de kommer...Skal holde dere oppdaterte,tenkte hvertfall å gi beskjed:)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 ønsker deg kjempe masse lykke til..*sneik meg inn fra 2tri*
Bruse tobarnsmamma Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Masse lykke til!! Så spennende da!!!
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 off...dette kan ta sin tid:(for nå har det gitt seg igjen...Er så svake å korte at jeg ikke gidder å telle en gang..men for guds skyld,pliiiis la det være åpningsfasen som har begynt!(jm sa den kunne vare i 8-11 timer frem til 4 cm)og da går man me smerter som er overkommelige...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Mine smerter var overkommlige frem til 7cm... ettre det ble det brutalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå