Gå til innhold

"menstrasjonsmerter og mageknipe"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på fradag som kommer 4 uker igjen til termin....de siste 14 dager har jeg ofte fått "mens" lignende smerter, ofte i sammenheng med etter do besøk og på natta.. er det noen av dere andre som har det slik? Er det slike "mase rier" som dere kaller det?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 5 uker igjen fra onsdag av, og våknet om natta for to døgn siden av magesmerter helt nederst og i gripetak bak i korsryggen....Ble litt engstelig, for det var like langt som jeg kom med min første, så jeg tenkte at det var påån igjen for tidlig denne gangen også...... Men det gidde seg til utpå dagen da det kom to-tre til, men så ble de borte......

Jeg lurte også på dette, og fikk til svar at så lenge det ikke var blødning med i bildet, så var det ikke modning engan, bare vondter......:)

Så jeg er litt usikker på dette jeg også.......

Skrevet

Jordmor sier det er bra at jeg har kjent menssmerter og -murringer de siste to ukene. Hun mener det er tegn på modning. Jeg kjenner det spesielt på natta, våkner noen ganger av det, men nå begynner det å komme oftere på dagtid også ...

Skrevet

har 20 dager igjen til termin og har hatt edt slik siste uken++ kommer hver natt og av og til utpå kvelden.... spurte jordmor sist jeg var edr , og hun sa at det var en helt naturlig del på slutten når kroppen gjør seg klar.... så det betyr nok bare at vi nærmer oss fødselen mer og mer:)

Skrevet

synes det hørtes flott ut jeg:)...begynner og bli klar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...