♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Biteringen i bergen hadde salg på 06 modellene og vi har kjøpt en kjempe fin vogn...bag i rød, og sportsdel i mango farge...nå håper jeg vi blir fornøyde...var såå usikker på omm vi skullle ha den eller en EW.
Gjest Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 ÅÅÅÅÅ- meg vil også ha... er skikkelig misunnelig på deg :-) Jobber med sambo for å kjøpe en sånn en.... (får bare høre "hva skal vi med ENDA en vogn.....").. Uansett, gratulerer så masse :-) (Skal over til Bergen i Desember så kanskje jeg har klart å lure sambo til den tid, du vet forresten ikke hva det heter det trekket som er sort med ulike "flagg" inni?)
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2006 er det trekket som heter boys/black du mener?? den er foresten tilsalgs til kr 3990 nå...sjekke biteringen.no
Willemo Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Du kommer til å bli såå fornøyd! Jeg har hatt min OTH i 6 mnd nå ( sportsvogn) og har aldri hatt en bedre vogn. Jeg har en flettny mistral stående i gangen, men den bli ikke brukt. Oth en er bare super å trille! Ungen sitter og ligger behagelig og så er designet utrolig stilig!! Min er rooosa med blomstrete kalesje...
Gjest Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Oi oi, det må sjekkes ut, tusen takk :-D Har en "lett" Teutonia Fun nå, men oth'n er forsyne meg sååå mye lettere :-D
Lilleh Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Den er såååå fiiiiin ) Har en sort en jeg da.. ganske nøytralt og trygt.. hehe
Gjest Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Ja, "helsort" er også et alternativ her.. Er greit med noe som kan brukes om vi får en gutt engang også :-)... Åååå- ble ikke mindre kjøpesyk etter den vognen nå gitt....
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 11. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2006 vi kikket også på den rosa med blomstrete kalesje...nyyydelig. men mannen min syntes den var litt for feminin for han når han skulle trille...he he....men synes den vi kjøpte var et godt alternativ mango/girls heter den. Men rød babybag da!! kanskje litt lettere å selge etterpå--
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 11. september 2006 #9 Skrevet 11. september 2006 Heisan! Jeg kunne tenke meg en OTH. Jeg har nå en Quinny Speedy som jeg ikke er spesiellt fornøyd med pga kalejsen, vinden blåser tvers igjennom den, hva med OTH sin? Ligger barnet godt og lunt under kalesjen, på sportsdelen altså??.... Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå