Gå til innhold

Den indiske babyvuggen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært veldig interessert i denne, og lagt ut flere innlegg både her og på skravlesiden for å få folks mening. Dette er det jeg har funnet ut:

- de fleste mener det saueskinnet som følger med ikke er godt nok. Det er for stivt, og de anbefaler heller å kjøpe et lammeskinn fra nøstebarn o.l. Jeg kommer til å ønske meg nøstebarn-soveskinn i "babygave" av mamma og svigermor.

- madrassen som følger med lukter litt snodig og er litt kraftig i stoffet. Det kan jo være det blir bedre bare av en runde i vaskemaskinen? Jeg har uansett en tynn ekstramadrass liggende som jeg skal skjære til istedet, og bare sy nytt trekk til at et mykt bomullsstoff.

Vi kommer altså til å kjøpe vuggen, men bare vuggen og ikke pakken. Vi skal ha en krok i taket på stua, en på soverommet vårt og en på lekerommet til barna (har en 2-åring). Vi komer ikke til å bruke vogga som primær-sovested, men som kosested og til dupping. Når babyen blir større, kan vugga brukes som dissestol og lekested for barna på lekerommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...