Gå til innhold

Siste pille tatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tok jeg min siste p-pille.. jeg er glad og "skremt". vet ikke hva som venter meg.. gått på pillen i 5 år nå. forstår det sånn at når man slutter så får man lange mensen-perioder? stemmer det? det er jo ikke noe jeg gleder meg til. vet egentlig veldig lite om å være gravid. syns det virker litt skummelt.. Vet at det kan ta lang tid fra man slutter på pillen til man blir gravid, men har man mensen så og si i ett da eller?

Kan hende jeg stiller litt dumme spørsmål her, men det er greit å vite litt om dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da!!! Gratulere som prøver!!

Helt vanlig å bekymre seg fo de tingene, men så snart du er gravid tar hormonene over og alle slike tanker er borte vekk. Hadde det slik selv da jeg ble prøver for første gang!

Skrevet

Velkommen som prøver :-)

Håper du føler at du kan stille de spørsmålene du lurer på her, her er det mye info og få med seg!

Skal dytte opp en nyttig info liste til deg som sikkert er til hjelp :-)

Lykke til!

Skrevet

Hehe, der kom Kristy meg i forkjøpet!

Si i fra hvis det er noe du lurer på!

Skrevet

Velkommen som prøver!

Har gått på pillen i 5 år jeg også, var rimelig småstressa i begynnelsen, men gikk fort over til utålmodighet :) Jeg aner ikke hvor lenge jeg må vente før lilleknøttet flytter inn, men jeg håper det går raskt.. Håper du får en fin tid her inne!

Skrevet

Hei og hopp..

Det med periode er veldig individuelt, jeg har faktisk kortere tid med mens nå enn jeg hadde da jeg gikk på pillen.. Jeg gikk på samma typen i 8 år, og sluttet i juli. Syklusen har kommet godt i gang. Akkurat på klokka nå også. Lykke til som prøvere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...